Fredag

Har jobbat några dagar på de "nya" jobbet nu och det är blandade känslor. Har inte kommit in i rutinerna än, eller lärt känna personalen eller de boende. Men det kommer och då lär det väl känns bättre :) "Nya" skrev jag eftersom att det bara är en trappa upp på samma ställe som innan.

Men men, vikariatet är redan förlängt två månader och till årsskiftet har jag chans till att jobba 100% istället för 75% så det känns ju bra!

Har inte gjort så mycket mer än att jobba i veckan. Sa upp lägenheten i måndags, den ska besiktigas nästa vecka och sen hoppas jag att det går fort så vi blir av med den så vi slipper betala dubbla hyror!

Ska strax sova, jobbar 9-19 imorgon och på söndag. Långa pass men goa pengar!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida