Babyshower.

Igår hade vi babyshower för Anna som om en månad kommer få sin lilla prins! :)
 
Vi överraskade henne rejält då hon trodde att hon kom dit för att vara barnvakt! Vi åt jättegod mat & glass. Gjorde gipsavgjutning av hennes fina mage och så fick alla skriva ner gissningar om när han tittar ut, längd & vikt osv. Gjorde även "känsloarmband" som Anna kan ha när det blir kämpigt och jobbigt det sista nu. En liten påminnelse på allt det fina och på vilket stöd hon har! :) Jag gav henne en babysitter som verkar vara jättebra. Den ska bland annat stimulera motorik & balans, och aktivera känsel & hörsel.
 
Hade en jättemysig & rolig kväll tillsammans! Och jag längtar tills den dagen det blir min tur.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida