Friday.

Då var denna arbetsvecka över! Imorgon är det jag som sover till minst tio, i morgon är det jag som släpper kudden senast tolv.

Jag känner mig som Skalman som har en ät-och-sov klocka. Jag lägger mig vid tio varje kväll. Går ju visserligen upp fem på morgonen nästan varje dag. Snart joinar jag väl pensionärerna och lägger mig efter Rapport!

Träffade Anna och min faster igår, åt på Jensens och kikade istan. Kollade bebiskläder och jag kan inte sticka under stolen med att jag också vill. Jag är så sugen att jag dör.

Kan inte riktigt förstå att hon ska bli mamma. Känns som vi nyss satt och kissa på oss i en snöhög. Som att det var igår vi skulle börja första klass tillsammans. Och som att det var igår vi fyllde 18 och dansade på Gamle Port.

Är glad för din och er skull och jag ser fram emot att få träffa "Ralf" haha :)

Ska strax titta på Wallander och mysa med hjärtat. Han gav mig tulpaner idag iochmed att det är kvinnodagen. Så omtänksam och fin! <3

Trevlig kväll och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anna

hihi min finaste sötis! :D känns helt sjukt va åren har gått fort!! Själv svårt att fatta att detta händer men är så lycklig! :)

Hoppas din tur med kommer snart :D Så glad ja har dig vid min sida!! <3 (både jag & "ralf" ;) )


URL: http://svampis.blogg.se @ 2013-03-09 @ 19:46:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida