Lördag

Hade en mysig höstfest för de gamla och deras anhöriga på jobbet i torsdags. Egen trubadur som höjde stämningen till max och god mat. Det vart mycket lyckat och de boende vart riktigt nöjda! :) Det känns som att man har blivit en i "gänget" nu och det känns riktigt bra. Jag trivs jättebra nu vilket jag var orolig för i början! :)
 
I går var vi i den nya lägenheten och tittade igen, pratade med hyresvärden lite om lite saker som behövs fixas, sen åkte vi iväg och tittade ut tapeter och färg! :) Förhoppningsvis får vi tillgång till lägenheten om två veckor, då ska vi fixa den och i början av november flyttar vi isfåfall in! :) Jag längtar!
 
Håller på att göra mig iordning nu, ska möta upp hjärtat istan och så ska vi gå på stand up! Vi ska se Özz Nujen - dålig stämning. Han har fått jättebra kritik så man är förväntansfull! Ska bli riktigt kul!
 
Trevlig lördag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida