Torsdag

Idag är det fem årsen jag tog studenten! Vart fan har året tagit vägen egentligen...
Man blir ju lite avundsjuk när man ser alla som tar studenten nu och hör musiken från flaken runt om istan. Man minns ju tillbaka och man vill ju göra det igen!

I söndags var det ju morsdag, så mamma, pappa, hjärtats mamma och lillebror kom hit. Grillade hamburgare och åt cheesecake! Mumma! :) Gav mamma tre fina toppar som uppskattades mycket! :) Hade en mycket trevlig och mysig söndag tillsammans <3

I måndags tog jag tag i lite samtal och pappersarbete. I tisdags pysslade jag om mig hos frisören, klippte topparna och tunna ut det. Fräschade till det lite!  Sen blev det en liten sväng till stan med Emely :)

Imorgon är det tvätt och städdag här hemma. Sen på kvällen kommer Maria, Anna & Jarmo hit :)  På lördag blir det Bamboo med Emely & Alle. Mumma! :)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida