Fredag

Det är kallare idag och det gör mig faktiskt ingenting. Jag brände mig ju i onsdags så att solen blundar idag är för min del bara skönt. Dessutom tvättar jag idag och ska även jobba ikväll så då gör det inget att vädret är kasst. Ha ha :)

Imorgon ska jag firas med mina vänner och jag väntar med spänning på vad som kommer att ske! Det är tydligen en överraskning för mig på dagen! :) På kvällen ska vi ut och äta ett stort gäng, ska bli riktigt skoj! :) 

Jag är inte van vid att någon gör något för mig, fixar överraskningar osv alltså. Och tråkig som jag är så frågar jag ju miljontals frågor om vad det kan vara. Måste nog vara ett kontrollfreak. Ha ha :) Men jag väntar med spänning som sagt!

Ska kika lite tv nu och sen fortsätta i tvättstugan. Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida