Birthday

Nu exakt 21:24 fyller jag år! :)

Hade en jättebra dag igår!  Andreas har smusslat och haft sig angående min födelsedag i veckor nu och jag har vart galen av nyfikenhet!  Han lurade ner mig till affären igår prick kl ett för att handla lite. Vi kunde absolut inte gå tidigare eller senare förstod jag efteråt. När vi kom hem igen så var vi absolut tvugna att boka tvättid innan vi gick hem och så skulle Andreas promt busringa på vår port och jag fattade inte ett jota. När jag öppnade ytterdörren så möttes jag av ballonger och serptiner överallt och så hoppade Anna, Maria, Carro och Madde fram! :D Jag blev chockad och så överraskad! Så fint och gulligt gjort av dem! :) Fick i mig två glas vin och sen vart kvällen igång. Gjorde ordning oss tillsammans och åkte sedan in till stan där vi mötte resten av folket och satte oss på Chez amis. Åt mat, drack och hade riktigt kul tillsammans! :)  Hade en underbar dag och kväll med mina vänner och min älskling! :) <3 Tack igen för att ni gjorde min dag/kväll så bra! :)

Idag har mina syskon, syskonbarn och Andreas mamma och lillebror vart här på fika! Mycket trevligt! :) <3  Har haft en jättebra helg och födelsedag med vänner & familj och jag har fått massa fina presenter! :)

I presentväg har jag fått en stavmixer och en bok med smoothie recept av mamma och pappa. En välplanerad födelsedag, skinnjacka och presentkort på Dimoda av hjärtat. Överraskning och presentkort på Nordstan av Anna, Maria, Carro och Jarmo. Presentkort på Ur&Penn av Madde och Tobbe. Presentkort på Dimoda och en flaska vin av Josefin, Jonathan, Therese och Christian. Ljuslykta med ljus och pengar av Gunilla och Robin. Pengar och en fräck blomma av Anne med familj. En snygg duk och presentkort på Hemtex av Lena med familj. Och av Therese och Thomas fick jag en flaska sprit! :) <3 Tack så hemskt mycket!

Så nu kan jag shoppa massa fint till mig själv och hemmet! :)

Här blev jag överraskad av hjärtat och mina tjejer!

En drink och presenter.

Fick jättefina blommor av Anna och Carro.

Jag och Maria.

Födelsedagstårta.

Jätteläcker blomma av Anne.

Presenter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida