25 grader

Jisses vilken värme det är idag!
Passade ju som sagt på att sola för man vet ju inte när det börjar regna igen!  Madde kom hit och gjorde mig sällskap. Pratade om gamla minnen osv. Mycket trevligt! :) Och ingen är ju gladare än jag att hon flyttar hem igen! :)
Nu får det dock räcka med sol för idag så jag inte bränner mig som sist. Hoppas jag klarade mig! :)  Ska kika på nån serie nu och sen göra mat så den är klar tills hjärtat kommer hem. För övrigt blir kvällen lugn. Ska ju provjobba på ett nytt jobb imorgon ju! Är faktiskt lite nervös. Men det är spännande och ska bli skoj! :)
Fortsatt trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh lycka till nu hjärtat!! :D Det kommer gå såå bra så! :D


URL: http://www.nattstad.se/föralltiid @ 2012-05-21 @ 19:24:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida