Onsdag

God kväll... Har jobbat och haft mig, därav ingen uppdatering.

Satt och pysslade med smycken i måndags som ni ser i inläggen under. Ska köpa mer mattrial när tillfälle ges. Kul när man får inspiration och idéer! :)

Igår och idag har jag jobbat kvällen. Vilket jag även gör imorgon, sen dagspass på fredag. Bortsätt jobb så har jag börjat röra på dököttet lite! Måste komma igång nu! :)

Nästa vecka ska jag på arbetsintervju för ett extra arbete, gött med lite extra pengar! :) Lät väldigt positivt till att jag kommer få jobba för dem! Så förhoppningsvis kommer man ha två jobb! :) Hoppas bara dem inte krockar med varandra för mycket!

Ska kika på Sveriges mäster kock nu och sedan sova! Godnatt!

Ett armband jag gjorde i måndags!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida