Onsdag

Idag har vi haft en effektiv dag, har rensat lite i skåpen och städat iordning dem. Sen tog vi en liten storstädning och så har vi storhandlat!

För övrigt har vi tagit det lugnt, kikade på Sveriges Mästerkock där Sigrid vann, helt klart värdig. Men hade hellre sett Ubbe som vinnare!

Sitter och planerar min tjejkväll som jag ska ha på lördag. Har nu bestämt vad jag ska göra för välkomstdrink och den är mumma! Sen har jag planerat lite roliga lekar. Så det blir nog en riktigt bra och rolig kväll! :) Vi blir åtta st, vilket är lagom. Kommer bli kul! :) 

Kan inte visa än då gästerna kollar bloggen men visar mer efter tjejkvällen! :)

Nu blir det snart till att sova, imorgon blir det ett kvällpass och så ska jag göra en god gärning, skänker bort soffan till välgörenhet då vi inte lyckas hitta någon som vill köpa den!

 

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida