Lördag

God kväll...Har jobbat hela veckan lång så man har varit rätt trött nu i dagarna. Så idag har jag haft en riktig slappisdag då jag inte har gjort nånting faktiskt! Har lagat mat bara men det var bara kyckling i ugnen och ris på spisen, inte särskillt ansträngande. Ha ha :)

Kollade skräckfilm igår, och jag är så jäkla lättskrämd så i en scen i filmen så hoppade jag till och drog nästintill ena armen ur led. Haha vansinnit! Så idag har man lite ont faktiskt. Får la se hur det går att jobba med den armen imorgon! :)

Sitter och pysslar med naglarna nu och planerar min födelsedag lite. Haha ca två månader kvar men de gäller att va ute i god tid. Dock har Andreas bestämt sig för att planerna min födelsedag och bjuda in folk för en överraskning på dagen och middag på resturang på kvällen! :) Väntar med stor spänning! :)

Ska fixa klart naglarna nu och sen slänga igång en film innan jag ska sova. Jobbar kvällen imorgon så behöver inte lägga mig riktigt än! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida