God morgon!

Jag har förlorat en timme inatt och är helt färdig...nästintill! Det med att ställa tillbaka klockan kan jag köpa, men fram? Vem kom på det? Det är ju som att tjuva godis från ett barn. Jag kan ju få hjärtinfarkt av detta! Ge tillbaks min timme!

Solen skiner.. Tänkte se om det är varmt så man kan steka lite! Har ju börjat få lite färg. Jag är den typen som bara bränner mig, blir röd och sen ömsar skinn. Men nu för tiden börjar man få lite färg också, så man springer ut och in och kollar efter det där jäkla bikinimärket! Börjar se ett glest sådant!

I eftermiddag blir det middag hos mamma & pappa. Skinkstek & våfflor. Inte tillsammans såklart! Hur vore det? En köttbit på en gräddig våffla? Uäck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida