Måndag

Har varit rätt så tyst här i några dagar nu, vilket beror på att blogg.se appen inte funkar. Jag brukar ju för det mesta bogga via den då jag inte sitter vid datorn så ofta längre.
 
En lite sammanfattning på veckan som gått;
I tisdags var vi ju en sväng till stan och kikade lite. I onsdags jobbade jag några timmar. I torsdags var jag nere hos mamma och fikade och pratade lite :) Handlade lite nödvändigt inför midsommar och städade här hemma.
Sen i fredags var det ju som sagt midsommarafton,Carro, Anna & Jarmo kom hit och firade med oss. Grillade och åt massa god mat och självklart jordgubbar! En hyfsat lugn midsommar ändå.
 
I lördags gjorde vi absolut ingenting. Kollade film och degade i soffan. Jag hade åkt på en förkyning/allergi så låg för det mesta nerbäddad i sängen. 
 
Igår hade vi en riktig mysig söndag. mötte upp hjärtats mamma och lillebror istan och gick och åt på Jensen Böfhus. Så jäkla gott! :) Sen blev det bio också, då vi såg The Dictator, rätt så roligt faktiskt. Dock vart det väl lite väl råa skämt imellanåt. Men helt klart sevärd!
 
Nu är det måndag igen och nu blir det full rulle på jobbet i några veckor. Sommarschemat har satt igång :) Jobbar kvällpass hela veckan lång men det gör mig ingenting då det ändå bara regnar!
 
Ska göra mig iordning nu och strax bege mig till jobbet, trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida