Someone liiiike you!

Sitter och vrålar till Adele för fulla muggar! Ha ha tur att man är ensam hemma! :)
 

Vi ska gå på lägenhetsvisning på fredag! :) Vi har stor chans att få den och det känns helt underbart! Hoppas verkligen att vi får den! Vill så gärna skapa ett nytt hem tillsammans. Större yta och större möjligheter! Har redan inrett sovrummet i huvudet, haha :)
 
Är lediga några dagar nu och det är rätt skönt faktiskt, jobbade hela helgen och flera dagar i rad vilket började kännas i kroppen. Var iväg på ett möte mellan tio och elva idag, när jag kom hem landade jag i sängen igen och lämna den först halv tre! Jisses, fick tvinga mig upp ur sängen för annars hade jag sovit ännu!
 
Ska ta tag i disken nu och plocka iordning här hemma lite innan hjärtat kommer hem!  Trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni får den!! :D Blir med sugen på å flytta dit nu! :P


URL: http://nattstad.se/f%C3%B6ralltiid @ 2012-07-04 @ 20:11:46
Postat av: Anna

åååh va kul!! =)) hoppas ni får den!! blir med sugen på att flytta dit! :P <3


URL: http://nattstad.se/f%C3%B6ralltiid @ 2012-07-04 @ 20:12:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida