Söndag

Har haft en mysig helg, hyfsat lugn med vänner och familj!

I fredags var jag istan och fixade presenter och strosade runt. På kvällen kom Maria hem till mig, drack vin och tjötade! :) Mysigt! Bjöd även damen på cheesecake som hon har blivit helt galen i! <3

I lördags var det lite kalas för pappa med god mat och paket. Mycket trevligt! :) 

Och idag har jag ärligt talat inte gjort ett skit. Jag började plocka iordning imorse, sorterade disken osv men jag har fortfarande inte börjat diska eller städa. Avbokade tillochmed min tvättid. Ha ha :) Men har känt mig vissen och orkeslös så det är faktiskt tillåtet. Tar tag i städ och disk och tvätt på tisdag istället! Imorgon ska jag jobba kvällen så det lär inte bli av innan eller efter.

Och nu har jag bestämt mig för att sluta sitta i soffan och säga "jag ska göra det imorgon, jag ringer imorgon, jag ska gå till gymmet, jag ska jag ska jag ska.." nu är det fanimej dags för en förändring med start från imorgon! 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida