Onsdag

Det var inga problem att jobba och jag vart inte helt död som jag trodde. Ha ha :) Lite seg är man ju men inte så farligt. Jobbade en timme extra, sen handlade jag och när jag kom hem började jag städa lite. Plocka undan och dammade av. Dammsuga och disken tar jag imorgon. Nu vill jag bara ta det lugnt resten av kvällen.  Ska laga lite mat snart, spagetti och köttfärssås.

Är ledig imorgon, och så kommer ju hjärtat hem igen! :) Mysigt!  På fredag jobbar jag kvällen, dag på lördag och kväll på söndag igen. Så skönt att det flöt på bra med tider denna månaden också, var riktigt orolig för det innan. Som timanställd har man det så osäkert månad från månad. Får se till att hitta ett fast jobb eller yttligare en timanställning nånstans.

Ska sätta igång med maten nu....ikväll kommer det ett nytt avsnitt av One tree hill också! :)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida