Onsdag

Var ju hos frissan i måndags och fräschade till håret lite! Det behövdes! Klippte även till min lugg igen och kan inte bestämma mig om jag är nöjd med det eller inte, haha! Dock stylar ju frisören alltid på ett helt annat sätt än mig så får la se sen vad jag känner.   Just nu sitter jag med hårfärg i håret, utväxten vart verkligen förjävlig!

Igår jobbade jag kvällen med syrran, gick mycket bra och det var kul! :)   Nu är jag ledig fram tills sjunde februari....hmm..hoppas verkligen på att de kommer tider innan dess!

Idag har vi en ganska lugn dag, ska ner och storhandla sen framåt kvällen och sen är det lite program på tvn som lockar! Sveriges mästerkock och Livet blir bättre.  Innan dess har denna nörden lite andra serier att titta på. Ha ha :)

Ska snart skölja ur håret nu och sen blir det till att diska!  Trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida