Nattinlägg

Som sagt...har vändt på dygnet helt och hållet!

Försökte lägga mig vid två igår natt men kunde inte somna helt och hållet för jag vaknade flera gånger. Först vid halv sex imorse kunde jag somna ordentligt. Och så fick jag tvinga mig upp kl ett! Vansinnit!

Och nu är kl snart tre och jag sitter uppe ännu. Hur ska jag kunna lyckas vända på dygnet igen?
Imorgon har jag visserligen tvättid 11-15 så jag är illa tvungen att gå upp tidigt!

Har jobbat kvällen idag (torsdag) och det gick bra som vanligt! :) Ganska lugnt och skönt. Efter jobbet mötte jag upp Andreas, hans mamma och lillebror för att handla. Behövde köpa hem lite mat och sånt som fattades. Sen åkte vi hem till oss och hade det mysigt! :)

Ska försöka somna nu tänkte jag så jag orkar ta mig upp imorgon. Har den del tvätt så kan inte boka om tiden.  Sen blir det ev. bio med mitt hjärta! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida