Torsdag

Känner mig mycket piggare idag. Det var tillochmed så att man låg och kämpa för att kunna somna om bara den där lilla extra kvarten! Ha ha :)  Klockan är tugo över tolv och jag har redan kört fyra maskiner tvätt i tvättstugan och det hänger nu på tork, jag har dammsugat och precis tvättat golven. Ska äta lite frukost och sedan ta mig en dusch.  Börjar jobba kl fyra fram till nio idag och jag hoppas man är lika pigg då! :) 

Har fått 50:- av H&M att handla för också, kul liten bonus! :) Och imorgon får vi ny soffa och så kommer mitt hjärta äntligen hem! :)  Det är en bra dag idag!

Trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Anna

naw kul o höra att du e på bättringsvägen! :D duktig du e som donar så!!


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2012-02-16 @ 20:09:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida