Torsdag

Jag har inte haft träningsvärk på minst ett halvår och idag känner man ju att man gjorde nytta igår! Är helt mör i bena, och har sjukt ont i axlarna och skulderbladen nu. Men det är ändå en härlig känsla för man känner som sagt att man gjort nytta! :) Ska köra igång mer seriöst nästa vecka.

Har inte gjort nåt speciellt idag, bara tatt det lugnt. Kikat lite serier och diskat. Knåpa ihop en inköpslista innan också. Nu har man äntligen fått in lönen på kontot och kan gå och handla!  Det är inte så illa som det låter, vi har faktiskt mat hemma, haha. Mena bara att man behöver ju fylla på lite.

Så det ska vi göra imorgon innan jag ska jobba 16-21. Gött med ett kort kvällspass. Tror jag jobbar med syrran också! :)

På lördag ska jag och Maria iväg och kika på second hand, en slags loppis. Tycker det är kul att kika runt så, och hittar man något är det kul att göra om det till sitt egna. Som jag gjorde med denna byrån t.ex.

Sen på kvällen kommer de hit fler vänner för att umgås och titta på Melodifestivalen! :) Ska bli trevligt! :)


Nu blir det till att krama kudden! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida