Tisdag

Jag är så trött på denna kylan!  Man drar sig verkligen för att gå ut för att man vet hur kall man blir. Ansiktet blir torrt och låren blir som isbitar....jag vill ha värme, jag vill ha sommar och jag vill slippa min vinterjacka!

I lördags var det ju Melodifestivalen och jag är riktigt nöjd med de två låtar som gick till final. Grymt bra låtar och fräckt att Dead By April lyckades!  Det är detta vi behöver, något som sticker ut, något som är annorlunda. Vissa anser att rockband inte har i Melodifestivalen att göra.. men trots det gick Lordi och vann för Finland? Det är som sagt detta folk gillar! 

I söndags jobbade jag och sen vart det väldigt lugnt hemma framför tvn och datorn. Andreas åkte till Skåne igen men kommer hem på fredag. Känns nästan som att man har ett distansförhållande. Men det är snart över nu! :)

Igår hade jag en riktig slappisdag. Jag gjorde verkligen ingen nytta alls! Och det var underbart! :)

Idag har jag jobbat, gick bra men det var segt. Sen har jag bara tatt det lugnt här hemma. Imorgon och på torsdag jobbar jag kvällen och sen på fredag ska jag träffa Emely! :) Var ett bra tagsen vi sågs så det ska bli kul!

Nu ska jag kika någon film tänkte jag. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida