Söndag

Har inte haft en tanke på bloggen i dagarna nu..har haft fullt upp!

Onsdags och torsdags var de två jobbiga kvällar på jobbet! Förkylningar, magsjuka osv.

I fredags träffade jag Emely, mycket roligt! :) Kul att ses igen och prata ikapp oss! Ses snart igen! :)

Sen så kom mitt hjärta hem igen. Dock hade han grabbkväll inplanerad så jag tog hit Maria, greja med naglarna och kollade på film! :)

Igår hade jag och hjärtat en mysdag tillsammans och njöt av tillvaron! :) <3

Nu har han åkt till Skåne igen i några dagar. Och jag har blivit sjuk! Smittad från jobbet...härligt! Så har legat utslagen på soffan hela dagen och kollat tv och serier.

Nu blir de sängen och hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon! Ny vecka och nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida