Second hand

Var ju iväg på second hand innan idag med Maria. Gjorde tre fynd där för sammanlagt 65 kr! :)  Det blev en vas, en ljuslykta och ett silverfat.  Hade kunnat köpa mer men man får hejda sig lite!

Sen tog vi en sväng ner till Edels (en lågpris varuaffär) där jag hittade en vit ljusboll som jag blev helt förälskad i! :)


Tänkte köpa lite ljus och lite krimskrams att ha på silverfatet.

Nu sitter vi bara och degar och tar det lugnt. Ska göra mat om nån timme, ska kalasa med tacos! :) Och sen ikväll kommer Anna, Jarmo och Anneli hit och ser på Melodifestivalen. Tror det blir en najs kväll då både Danny och Charlotte Perelli är med.  Dock hoppas jag fortfarande på att Dead By April vinner för tror de kan slå igenom lika bra i Eurovision som Lordi gjorde för Finland.

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida