Fredag

Har haft en riktigt bra dag idag och humöret har vart på topp! :)

Lönen kom in på kontot, storhandlade och så tog jag mig en långpromenad också! Är faktiskt stolt över mig själv! :) Haha, jag är lixom den som hellre sitter hemma i soffan än går ut och går. Men det ska det blir ändring på!

Sen har jag ju jobbat.. jobbade med syrran och det vart riktigt kul! :)

Kvällen har vart fortsatt lung här hemma. Sitter och lyssnar på musik och kikar runt lite nu. Ska väl sova snart så jag orkar ta mig upp imorgon. Ska visserligen inte upp jättetidigt men iallafall runt nio nån gång. Ska ju på loppis med Maria och se om man kan hitta några fynd! :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

va duktig du e! :D man måste börja någonstans & ibland är det helt okej att bara sitta isoffan! :)


URL: http://nattstad.se/föralltiid @ 2012-02-26 @ 01:02:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida