Tisdag

Nu har jag haft två dagar under täcket med serier och film och nu börjar de krypa under skinnet på mig! Dåligt med tider på jobbet nu så man börjar ju bli lite nojjig. Hoppas på ett bra sommarschema iallafall!

Idag har jag äntligen tatt tag i att frosta av frysen! Det behövdes då det började likna en igloo. Får ju passa på nu när den nästintill var tom och nu innan vi ska storhandla till helgen.

Sicket meck de är egentligen, vet att mamma använder dammsugarn som blåser in varmluft, men jag fick hjälpa till med hårtorken lite då vår dammsugare inte har den funktionen!

Imorgon har jag ett paket att hämta ut! Hoppas på att det är min tröja och mitt skal från Hardcore Superstar!! :) Eller så är de en skinnjacka jag beställt. Spännande! :)

Ska även hälsa på mamma & pappa på kvällen!

Nu blir de "30 grader i februari" på svtplay och sen sova! Godnatt! <3

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida