Fredagen den trettonde

Jag kan inte säga att jag haft någon otur idag. Åkt på en förkylning med jag lever ju jämt i en snorbubbla!

Jobbade idag och vi fick fin besök! Jag sprang runt som en fjortis och var helt hajpad! Joel Lundqvist vart nämligen där! Henrik Lundqvist (NY RANGERS) tvilling! Jag har ju vart hockeynörd så klart man vet vilka dessa fina män är! Haha :) Kul att man kunde göra några avundsjuka. Mindre kul och chockerande var att jag var den enda på jobbet som visste vem han var! Haha :)

Jaja nog om det. Tog en powernap på nästan tre timmar när jag kom hem! Riktigt gött då jag inte sov mycket inatt och då jag inte är helt kry. Har iallafall vaknat till lite nu och tatt mig an världens disk! Ska duscha nu för snart kommer Anna & Jarmo hit! :)

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida