30 grader i februari

Har vart vaken sen klockan nio idag. Hade säkert kunnat somna om men har faktiskt hållt mig vaken. Ligger fortfarande kvar i sängen. Nerbäddad och uppassad. Ligger och tittar på svtplay "30 grader i februari", rätt bra faktiskt. En svensk serier som utspelar sig i Thailand.

Uppassad blir jag för att jag har fruktansvärt ont i min fot men vet inte varför. Vaknade i onsdags och hade ont i hälen och det gjorde ont när jag gick. Men tänkte att det går över, men det blir bara värre och sitter i ännu. Jag har inte ansträngt mig på något vis eller stukat den eller så, så jag fattar inte varför jag har ont. Googlade lite om det igår och läste att det kunde vara nån muskel eller sena i foten som blivit belastad eller så. Eller om man har inåt eller utåtriktade fötter så kan man få ont av det också. Och jag går ju inåt och fötterna är sneda. Kan bero på mycket och jag gör nog bäst i att kolla upp det om det inte försvinner nu i dagarna.

Så det blir en lugn helg för min del så jag kan vila foten. Och jag får ju erkänna att det är gött att bli lite uppassad! :)

Ska tittat vidare på serien nu. Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida