Måndag

Träffade Emely istan idag! :)  Hon har ju flyttat till Västerås för att plugga men är på besök på hemmaplan nu så vi passade på att ses!  Kikade runt istan lite och pratade i kapp oss. Mycket trevligt! :)  Jag köpte ett par örhängen på Ur & Penn för 29 kr. Orden YES och NO i silver. Lite fräcka! :)

Sen bar det iväg hemåt igen för ett besök hos en frisör som en på jobbet tipsade mig om. När jag kom fram till stället fick jag bara dåliga vibbar och gick förbi. Dålig stil kanske men kändes inte rätt.   Så har bokat ny tid imorgon i en annan salong som känns mer okej! :)  Jag måste verkligen tunna ut mitt hår! Det är så tjockt och jobbigt nu. Slitet med dessutom.

Dock har jag köpt en inpackning och balsam från Dove's nya serier som jag testade första gången idag och håret blev mjukare direkt så tror det funkar! :)


Nu blir det lite tv tittande innan sängdags. Imorgon blir det frissan och lite andra ärenden! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida