Lördag

Det var en lång dag igår! Gick upp halv sju och vid åtta åkte vi till Ullared. Där strosade vi runt i ca sju timmar!! Jisses! Jag var riktigt trött och helt slut i hela kroppen! Var hemma vid halv sex, packade upp lite, gjorde mig iordning för att sen ta mig vidare till stan för att fira Jonte! :) mycket trevligt men jag fick åka hem efter ca två timmar då jag fick världens huvudvärk! Hade så ont att jag mådde illa och skakade! :/ Det bultade rejält i huvudet så jag bestämde mig för att åka hem. Kräktes på vägen hem också...kändes riktigt förnedrande att göra det så offentligt men kunde inte stoppa det direkt! Blir väl så när man går en hel dag utan att äta eller dricka ordentligt! Drack för övrigt ingen alkohol! Idag mår jag bättre iallafall, har städat lite, handlat och nu håller jag på i tvättstugan. Nu blir det dessutom pizza! Kvällen blir lugn med filmmys! :) Trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Anna

usch då :( låter inte alls kul ju men hoppas du mår bättre nu och skönt med en lugn kväll i alla fall! :)



Hoppas du hade kul iaf tills du fick åka hem! :)



kanske kan ses iveckan om du kan??


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2011-10-15 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida