Onsdag

God morgon! Nu blev det glapp med skrivandet igen.... I söndags åkte jag hem till mamma & pappa, åt jättegod mat och bakelse till efterrätt. Det var ju fars dag! Köpte ett ölglas som han gillade skarpt. Sen var kvällen fortsatt lugn i tv soffan! I måndags och igår jobbade jag, sen har jag städat här hemma och så har jag äntligen färgat bort utväxten! :) Idag ska jag jobba kvällen, sen är jag ledig fram tills måndag vad jag vet nu. Skulle egentligen åkt till Sälen imorgon men det blev avbokat. Och sen ombokat till ett datum då jag inte kan. Grymt tråkigt! :/ Men en annan rolig sak att se fram emot är min tidiga julklapp! Har fått teater biljett till Stefan & Krister av svärmor, hehe :) Ska bli riktigt kul att få se dem live då jag praktiskt taget vuxuit upp med deras serier och filmer! :) Sen är det Hardcore Superstar den 25/12. Kommer bli grymt! :) Dags för lite frukost...Trevlig onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida