Torsdag

Jag har blivit riktigt slapp med bloggen det senaste. Vet inte vad jag ska skriva om, eller varför jag ens har en blogg. Men ibland är det ju faktiskt kul att få dela med sig av mitt ointressanat liv, Ha ha :)

Helgen vart väldigt lugn. I fredags var jag och Andreas en sväng istan och kikade lite. Visade bild på skor och ett halsband jag köpte. Och den som är mest anti converse köpte sig ett par vita. Ha ha, han är rolig han! :) Nu är jag stolt!
På kvällen så kom Maria, Tobbe och Emely hit, tittade film och tjötade. Såg The rite med Anthony Hopkins (hur de nu stavas), en slags exorsisten film. Helt okej!

lördags vart jag lite krasslig så det blev lugnt här hemma med Anna och Jarmo! :)  Och i söndags vart det slappare än slappast. Så helgen vart rätt lugn som sagt.

I veckan har jag bakat lite, jobbat, ska även jobba ikväll. Imorgon ska jag baka lite till inför fikan på söndag.

Och imorgon är det ingen vanlig dag, för det är min födelsedag!! Tjoho! :) Ett steg närmare klimakteriet, haha!

Får se vad som sker mer imorgon än att baka, har faktiskt inte planerat något. Ska ut och äta med några vänner på lördag och på söndag kommer familjen hit. Så får la se vad som sker! :)



Nu ska jag iväg och jobba iallafall.  Trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida