Måndag

Börjar undra om det inte var halsfluss jag åkte på. Har fortfarande ont i halsen. Hoppas det släpper snart!
Stannade hemma igår, var riktigt vissen och kände väl att det var bäst att vila.

Gjorde väl inget vettigt igår, låg på soffan hela dagen. Dock vart jag ute en sväng för att rösta.

Idag har det också vart slappt. Har vart ledig och vilat. Tittat på film. Anna tipsade mig om en sida där det finns massa filmer och serier. www.letmewatchthis.com Så nu har jag tittat på Rio, Min låtsas fru och Easy-A. Har massa filmer som ska ses nu snart också. Detta är ju rena julafton för en film&serie nörd som mig! Ha ha :)

Imorgon ska jag jobba 7-13, skönt med ett kort pass när man är vissen. Sen blir det en sväng till stan med Madde. Fick ju presentkort på H&M och Lindex så tänkte kika där lite.

Nu blir det Big brother och sen är det dags att sova.  Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida