Måndag

Börjar känna mig som människa igen, underbart!   Det gick bra att jobba idag, tiden flöt på bra.  Ska jobba imorgon också. Kikar på Big brother nu sen blir det väl till att sova.

Har bokat tid hos frisören på fredag. Äntligen! :) Dags att toppa och tunna ut. Ska även klippa till luggen igen. Sen funderar jag på att färga håret vinrött. Kommer kosta en del men jag tror lönen är bra denna månaden så kan nog unna mig det! :) Vill ha en liten förändring nu känner jag!

I helgen blir det bio också, Pirates of the carribbean fyra. Som man har väntat! :)  Hört att det ev. ska komma två filmer till efter denna. Känns lite utdraget faktiskt...

Ska fortsätta titta på Bb nu.... godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida