Torsdag

Jobbade 14-21.15 igår, därav ingen uppdatering. Innan och efter slappa man ju bara! :)

Har jobbat idag också, 7-13. Efter jobbet handlade jag lite. Mötte Emely på ica så hon följde med hem och spela lite Chicago! Jag har nog fått dille på det. Så jäkla kul! :) 

Nu håller jag på att laga mat. Det blir kyckling med ugnsrostade grönsaker med blomkåls ris och lite sås. Istället för ris så har jag rivit blomkål som ska vara som ris. Det sägs vara gott! :)   Det blir dock riktigt ris till Andreas! :)

Kvällen blir för övrigt lugn.  Imorgon och lördag är jag ledig. Sen har jag fem dagar irad att jobba, en ledig och sen två till. Så hela nästa vecka förutom fredag. Så ska passa på att vila imorn och lördag! :)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida