Tisdag

Har blivit lite slapp med bloggandet det sista. Det har mestadels blivit mms-inlägg.

Har jobbat mycket nu det sista. Och det håller i sig hoppas jag! :)   

Förra lördagen var vi och bowlade med två av Andreas vänner. I början kasta jag i rännan hela tiden. Men från ingenstans fick jag fyra strike på raken och vann första omgången. Lite kul! :)  Dock vann jag inte hela serien men det var iallafall en kul kväll och det var roligt att få träffa fler av hans vänner!

I veckan har jag jobbat och umgåtts med vänner och så. Skickade efter en kokbok som jag fick hem, massa goa recept, ska testa ett idag tänkte jag. Tänkte göra köttfärssås, och istället för spagetti tänkte jag testa att ha zuccini till. Det sägs vara gott! :)    Har även fått min t-shirt från Hardcore Superstar som jag skickat efter. Det är ju konsert nu den 15e! Jäkla snygg tröja! :)

I fredags var jag iväg och storhandlade med Madde och Emely. Man tjänar verkligen på att storhandla så det ska jag försöka fortsätta med.   På kvällen hade jag och hjärtat en myskväll med vin, bakpotatis, kycklingröra och sedan lite gottigott! Riktigt mysigt! :) <3   Och i lördags jobbade jag 6:45-15.30 och sedan blev det bowling igen! :) Vi var ett gäng på elva personer. Riktigt kul kväll! :)  Det gick liiite bättre denna gången men det blev bara två strikes.

Söndagen blev så slapp den kunde bli.  Igår jobbade jag 7-13 och sen åkte jag till Ikea med Anna och strosade runt. Sen blev det hem till mig och käka mat och spela Chicago! :)  

Summan av kardemumman;
det har vart en bra och händelserik vecka! :)

Idag blir det en slapp dag, har sovit ut och håller nu på att tvätta. Tänkte städa lite smått snart också. Sen blir det fortsatt slappt.    Andreas håller på att flytta in nu också, så nu är man sambo eller vad det kallas. Ha ha :) Känns bra iallafall! :) <3    

Ingen som har någon garderob eller så som den vill bli av med? Höhö :)

Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida