Tisdag

Har vart ledig idag men har trots det varit vaken sen kl sju imorse!

Hade tvättid mellan 7-11 och det var den enda tiden som fanns. Iofs så vaknade jag innan klockan ringde så det var inte så farligt.  Försökte sova imellan tvättarna men slumrade bara till lite.   Är så van vid att sova med Andreas flera nätter i rad, så när jag sen ska sova ensam så har jag problem! Jag kan seriöst inte sova ensam längre, ha ha! :P
Tar tid att somna, sen vaknar jag fler gånger under natten och sen vaknar jag tidigt.  Jag vill sova för bövelen! Ha ha :) 

Har som sagt tvättat idag, sen har jag städat här hemma, dammat lite osv.   Nu ikväll åkte jag med Madde en sväng till Allum och kikade lite.  Ville så gärna shoppa!   Det är konstigt det där egentligen, när man inte har pengar till det så får man världens shoppingsug och hittar massa fint man vill ha. Men när man har pengar och ger sig iväg så hittar man ingenting och tappar lusten helt.

Har börjat funderar lite gällande en fest jag tänkte ha när jag fyller år. Tänkte hyra en lokal och ha något kul tema. Ska bara komma på något! :)

Nu blir det lugnt framför tvn resten av kvällen. Det är säsongstart av Desperate Housewives idag och sen kommer Big Brother!    Imorgon jobbar jag 8-17, segt pass men goa pengar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nope..man kan få asont i magen


URL: http://mdahlqvist.blogg.se/ @ 2011-03-17 @ 15:03:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida