Fredag

Har åkt på världens förkylning!  Hela dagen i onsdags på jobbet gick jag och snora, nös och frös. Det var dem längsta 9 timmarna i mitt liv! Ha ha :) 

När jag väl kom hem så la jag mig i sängen en stund för att vila. Hjärtat mitt pysslade om mig och fixade mat osv. <3  Fick sån hemsk frossa på kvällen. Hade massa kläder på mig och en filt men frös ändå. När jag skulle sova hade jag leggins, två par strumpor, nattlinne, två filtar och täcke, trots det så hackade jag tänder!  Usch! =/  Jag var så varm att man hade kunnat steka ägg på mig! :P

Stannade hemma igår, kände mig som en överkörd katt med noll energi. Kändes nästan som om att man hade åkt på influensa men det har jag inte. Bara en rejäl förkylning.   Tror det börjar gå åt rätt håll nu. Ingen feber vad jag känner nu, lite piggare är jag också. Dock tät i näsan. 

Har precis duschat nu och ska fixa iordning mig strax.  Sen ska jag hem till mitt hjärta! :) <3

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida