Fredag

Veckan har varit hyfsat lugn och slapp. Jobbade ju i måndags och sen åkte jag till stan med Andreas. Kika runt lite och fick med mig en ny blus/klänning hem.

I tisdags var det studentfirande för min systerson, grattis igen! :) Det var god mat och tårta hemma hos syrran efteråt. Man börjar känna sig gammal när man inser att det redan gått fyra år sen man själv tog studenten. Ännu mer när ens systerson tar studenten!



I onsdags hade jag en dag i tvättstugan och så städade jag här hemma. Det behövdes! Fick mig ett ryck och tvättade tillochmed sofftyget. Känns nästan som ny! :P

Tog precis en paus från solen nu, det är grymt varmt ute! Känns som att det är bastu på vår baksida! Hua! Har suttit och gassat lite och fått lite färg! Man får ju passa på! :) Ska snart duscha och fixa mig lite, vid sex kommer det två vänner hit, ska grilla och umgås! :)

I helgen är det jobb och så blir det till att träffa Anna på söndag! :)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida