Onsdag

Var ute och promenerade i två och en halv timme igår!    Lata Annika? Ute och går?...Haha blev faktiskt lite stolt över mig själv! :)  Det vart en rejäl promenad. Meningen var att vi skulle gå runt en sjö i här i närheten men jag, som trodde att vi tog en liten genväg, gjorde istället så vi kom helt fel och jag vart på bristningsgränsen till att börja gråta för att jag var vilse! Men kul var det iallafall och vi hittade hem igen, ha ha! :)

Kollade på filmen Let me in igår, lite halvt scary. Helt okej film som är sevärd.

Idag har vi tagit det rätt så lugnt, såna dagar behövs dem med. Blir väl till att kika lite serier nu när tvn är bokad för fotboll hela kvällen lång...

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida