Lördag

Vilket underbart väder vi fått! Sommaren är tillbaka! Hur länge är frågan...
Har iallafall passat på att pressa idag när jag vart ledig! Och jag har lyckats bränna mig...ser ut som ett stoppljus! Hoppas det lägger sig, det vore inte helt fel om man blev lite brun! :)

Veckan som gått så har jag jobbat och i onsdags var jag hemma hos mamma och fick mat. Sen åkte vi och handlade på Willys.  Igår kom Maria hit och sov över. Spelade kort, såg film och bara umgicks! Mysigt! :) Såg Patrioten igår, dejn har jag helt missat innan. Riktigt bra film!

Ska titta på filmen Skicka vidare som visas på kanal 5 nu 21.00 och efter det blir det väl till att sova då jag ska jobba 6:45-15.30 imorgon!  Veckan som kommer består bara av jobb ungefär, jobbar hela veckan förutom fredag. Långa pass men det blir goa pengar!

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida