Torsdag

Igår hade jag en dag på soffan. Mådde inte så bra.  Hade ingen ork till att blogga något heller.

Idag är det bättre iallafall och jag är lite piggare! :)  Dock har jag haft väldigt ont i magen under dagen...skum känsla. Alltid är det något känns det som :P

Har jobbat 6:45-15:30 och efter de åkte jag hem till mamma och åt mat. Snitzel blev det, mumma! :)  Tjötade lite.  Sen gick jag ner till Ica där jag mötte pappa och handla lite. 
Sen jag kom hem har jag städat och pysslat om mig själv. Hårinpackning, ansiktsmask och naglar! :)  

Städa bort de få julsakerna jag hade hemma. Köpte vita rosor som jag ställt fram på soffbordet, mycket fint! Kan dock inte ta någon bild på det då jag ingen kamera har. Tröttsamt!  Vill ha min mobil!  Det har bara gått en vecka och det kunde ta fyra, fem. Jippi!

Ska ta det fortsatt lungt nu tills jag ska sova. Jobbar 6:45-15:30 imorgon också. Sen ska jag hem och fixa middagsmys till mig och Andreas! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida