Onsdag

Fick tillbaka min mobil idag! Det gick snabbare än vad jag trodde! När jag lämnade in den så sa han att det skulle ta 4-5 veckor, men det gick 1½ vecka bara! Gött :)  Man har nästintill känt sig handikappad när man går från en touchmobil med bilder & musik till en stenåldersmobil som man bara kan smsa och ringa med. Usch, tänk vad teknik kan göra en beroende! :P

Igår efter jobbet så åkte jag hem till Andreas där jag var bjuden på lite födelsedagsfirande! Hans mamma fyllde år! :) Så vi åt jättegod mat och mumsiga tårtor! Mumma! :)  

Idag har jag jobbat 10-14.30. Var insatt för att göra en såkallad flyttstädning. Och det tog ju sin lilla tid.  Trodde någon drev med mig när jag kom in i rummet bara...fullt med saker som skulle tas bort och lämnas till sjuksköterskan, 3 olika hjälpmedel som skulle tvättas av och lämnas ner. Jag tappa lusten direkt och klagade faktiskt till min chef och även hon blev förbannad när hon såg att rummet inte vart helt tömt.  Men jag gick hjälp av två kollegor med hjälpmedlen så det gick snabbare! :)

Efter jobbet så åkte jag och hämta ut min mobil. Den är som ny faktiskt för dem har bytt displayen och uppdaterat mjukvaran. Så nu får man nästan lära sig igen hur den funkar! :P

Handlade lite mat också och har precis ätit en jättegod sallad med pasta, kyckling, fetaost och pesto! :)

Ska ner till mamma och pappa en sväng nu och sedan handla lite till och sen blir kvällen lugn framför tvn! :)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida