Måndag

Helgen har varit riktigt mysig! :)

I fredags åt vi god mat och myste framför tvn! <3   Och i lördags så hade jag en tjejkväll med Anna, Madde och Emely. Spelade spel och tjötade! :) Mycket trevligt!  Fick en jättefin tavla med massa bilder i utav Anna. Sånt är riktigt kul att få! Frågan nu är bara vart jag ska sätta upp den...



Var iväg och köpte en byrå på second hand i lördags också. Den var militärgrön ungefär men har målat om den i vitt. Kan visa för och efterbilder sedan! :)

Ska jobba kvällen idag. Innan dess måste jag till min hyresvärd och lämna en nyckel för imorn kommer det hit snickare för att byta ut min ytterdörr till en säkerhetsdörr! Lite nojjig att ha främmande folk här när jag inte är hemma...kan man lita på snickare?...



Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida