Fredag

Jag hade en bra dag igår. Jag var lycklig! :)

Åkte in till stan och kikade lite, sen mötte jag Emely. Mötte även Andreas snabbt :) <3
Kikade i affärer en stund och sen tog jag och Emely oss en promenad bort mot Scandinavium. Anna ringde nämligen och bjöd med oss på hockey! :) Riktigt kul, dock en skitmatch!   

Jag var en riktig hockeynörd 06-08, och om man jämför då med nu så är det stor skillnad på publiken, klacken och stämningen. Det är så glest med folk och klacken är inte mycket att hörra för längre. Tråkigt!

Idag är det fredag...skönt med helg. Dock ska jag jobba 14-21 idag. Men när jag kommer hem så är Andreas här, mys! :)    Jobbar med syrran, skoj! 

Ska fixa nåt att äta osv nu....trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida