Torsdag

Löning idag...härligt!! :)

Har jobbat 7-13 idag, gött pass.  Tog en sväng om Ica på vägen hem och handla lite också. 4 liter sköljmedel för furtio spänn, som hittat! Haha, lycklig hemmafru!

Diskade precis världens disk. Har verkligen inte orkat innan men nu blev det iallafall gjort. Får erkänna att jag saknar diskmaskinen som fanns när jag bodde hemma. Så jäkla slappt att bara ställa ner och trycka på en knapp. Ha ha :)   Samma med tvättmaskin och torktummlaren som dem har hemma, man kunde ju tvätta när man ville. Nu ska man boka tid och springa fram och tillbaka och ha sig. Men något positivt är ju att man slipper ju pröjsa el för det!

Ska snart färga håret. Det får bli brunt ändå. Jag måste göra en avfärgning först om jag vill ha vinrött och jag vill inte utsätta mitt hår för det nu när det börjar bli bra igen. Det kanske blir ett senare projekt för jag är grymt sugen på det!    Ska iallafall färga utväxten för det behövs verkligen! Ful vit utväxt nu som gör att jag ser ut att ha kala fläckar här och där i hövvet när jag sätter upp håret! :P Inte särskillt snyggt!

Kvällen blir annars lugn med serier och film! :) 

Imorgon blir det en sväng till Ikea och på kvällen blir det till att hitta på något med Madde och Emely! :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida