Torsdag

Det gick bra på jobbet idag. Hade hand om medicinen så jag jobbade inte sådär jättemycket i vården idag, skönt för ryggen! :) 

Efter jobbet tog jag en promenix till gymmet för att sola. Riktigt skönt! Somnade faktiskt i solariumet! :)  Sen jag kom hem så har jag tagit det hyfsat lugnt. Slappat i soffan och så. Pyssla även lite med mina smycken.

I helgen ska vi ner till Skåne för att gå på 50årsfest! Ska bli roligt! :)  Så har packat lite grann nu.

Hoppas jag får min allergimedicin i tid nu bara. Ringde läkarn idag och bad han skicka recept till apoteket, men det skulle tydligen ta två dagar innan jag kunde hämta ut det!  Förstår faktiskt inte varför. För när man är sjuk och söker hjälp och ska få medicin så får man den direkt. Men nu helt plötsligt ska man vänta två dagar. Är det för att jag gör det via telefon och inte går dit?  Dåligt vilket som...ev. imorn eftermiddag kunde jag hämta den! Annars hoppas jag innerligt att jag har den på lördag!

Nu ska jag fortsätta ta det lugnt framför tvn en stund innan jag ska sova.  Imorn blir det en sväng till stan innan jag ska hem till mitt hjärta! :) <3

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida