Tisdag

Hade en riktigt slappisdag i söndags. 
Åkte ner till mamma och pappa för att fira pappa som fyllde år. Fikade med kakor och tårta. Sen runt sex tiden så kom syrran och hennes man dit. Senare kom min faster och hennes familj dit för en snabbvisit! :)  Och sen kom även Madde och Andreas en stund innan vi drog vidare hem till mig och käkade pizza.

Igår var jag iväg och klippte mig. Underbart! Det behövdes verkligen, såg ju ut som ett lejon i huvudet.  Fluffigt, risigt, torrt och slitet.  Klippte av runt 15 cm på längden och tunnade ut det en del.  Köpte med mig ett balsam hem som jag hoppas kan rädda mitt hår!  Behöver en riktig fuktbomb!
Efter frissan handlade jag lite, åkte hem och fixa mat och sen blev det mys med Andreas! :)

Idag har jag jobbat 7-13, mycket kul dag. Har även precis dansat tango med dammsugarn och moppen och städat undan lite. Ska snart diska och sen fixa käk.   Sen blir det fanimej slappt i soffan framför tvn! :P

Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida