Söndag

Har haft en mycket mysig och rolig helg! :)

I torsdags testade jag mig på att göra piroger, som enligt Andreas blev jättegoda! :) 

I fredags gick vi ut ett gäng och drack och umgicks. Mycket roligt! :) Fick träffa några av Andreas vänner som var hur goa som helst! :) En mycket bra kväll!

Igår var man rätt så utslagen hela dagen. Köpte hem kinamat och gottade ner oss i soffan rejält och hade en jättemysig kväll jag och mitt hjärta! :) <3

Idag har jag varit hos Annica och testat på produkter från Mary kay så nu är man babylen i ansiktet! Jag vill ha massa av deras produkter men det är rätt så saftiga priser. Dock är produkterna väldigt dryga så man behöver inte ta så mycket så dem räcker ju hur länge som helst.  Vill testa deras produkter för acne, dem ska tydligen vara riktigt bra! Funderar på att själva testa på att bli konsult och sälja deras produkter. Verkar vara riktigt skoj faktiskt! Får se! :)

Nu blir det fortsatt mys. Ska snart titta på Solsidan!  Imorgon jobbar jag 14-21.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida