Onsdag

Har mått lite dåligt så har inte suttit så mycket vid datorn nu.  

Jobbade kvällen i måndags. Gick väl sisådär då jag fick svinont i svanken och benen igen. Som jag får då och då. Pappa kom och hämtade mig och körde hem mig när jag slutat. När jag kom hem så la jag på soffan och vila, sen kunde jag inte röra mig. Kroppen lixom låste sig och jag kunde inte sätta mig upp. Det gjorde så fruktansvärt ont att jag började störtlipa!  Pratade med Andreas då och kl var elva på kvällen och gullig som han är så åkte han hit! <3   Nog det gulligaste någon gjort för mig! :)

Igår fick jag sjukanmäla mig så jag kunde få vila. Låg på soffan med värmedyna och bara tog det lugnt. Fick värktabletter av Andreas mamma som gjorde mirakel! Jag var mer rörlig och hade inte lika ont. Vissa rörelser gjorde ont och ibland hög det till.   Likadant idag, det är bättre men det gör ont i mellanåt. Ska försöka jobba imorgon. Jobbar bara 7-13 så det är inte så farligt.

Anna kom hit igår också, umgicks lite och tjöta ikapp! :)  Jarmo kom en stund han med, käkade spagge och k-sås tillsammans! Mumma! :) 

Idag har jag också tatt det lugnt, har dock kört tre maskiner tvätt. Packade upp lite kläder..har fortfarande 5 påsar med kläder som jag inte orkat packa upp än, och nu när man kikar lite i dem så är det som att shoppa på nytt! :) 

Ska fortsätta mitt tittande på Tre kronor..ni vet serien som gick på tv4 för ett antal årsedan. Snacka om nostalgi! :)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida