Tisdag

Det blev aldrig någon byrå! Jag planerade vart den skulle stå, vad som skulle läggas i lådorna och vad jag skulle ha för prydnader uppepå! Men tanken slog mig aldrig att mäta så att den skulle få plats där jag ville ha den. Och självklart var den för stor och det blev alltså inget köp! =/

Dock blev det en ny julstjärna och lite annat fint som jag visat i ett inlägg längre ner. Det har inte blivit någon tripp till Ullared än men jag hoppas ännu! Så desperat att jag frågar allt och alla känns det som. Ha ha, vansinnit! :)

I helgen var det fest och kalas. Vi firade Josefin i lördags som fyllde 23 år. Var ett gäng hemma hos dem och spelade och hade trevligt!  :)  Och i söndags var det kalas för mina syskonbarn som fyllde år. Fick jättegod mat och tårta. Stark mat, för jag började svettas och ha mig. Haha, det var jag som stod för middagsunderhållningen! Men gott var det!  Fick se syrrans nya kök också. Grymt fint och jag är så avundsjuk!

Idag har jag bakat lite här hemma som ni kan se. Och dem blev riktigt goda! :) Får la se hur många som finns kvar när det är Lucia, ha ha :)

Nu håller jag på i tvättstugan fram till kl elva ikväll. För övrigt blir det lugnt.   Trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida